Herunder kan du læse om, hvordan du skal forholde dig, hvis du har oplevet en skade i forbindelse med en levering eller et besøg i en af vores butikker.
Følgeskader
En følgeskade kan eksempelvis være, hvis fragtmanden ved levering rammer og skader din postkasse, eller hvis en defekt vare ridser dit gulv.
Har du oplevet en skade som følge af levering eller brug af en vare fra os, bedes du kontakte os hurtigst muligt med billeder af skaden samt en forklaring af, hvordan den er opstået, så vi kan undersøge sagen.
Er varen købt i din lokale butik, bedes du henvende dig der.
Personskader
En personskade kan eksempelvis opstå, hvis en af vores varer giver dit barn en allergisk reaktion, eller hvis du eller dit barn på anden vis kommer til skade som følge af levering, brug af en vare fra os eller ved et uheld ude i en af vores butikker.
Hvis du oplever en personskade i forbindelse med en levering eller brug af en vare købt på BR.dk, bedes du kontakte vores kundeserviceteam hurtigst muligt med billeder af skaden samt en forklaring af, hvordan den er opstået, så vi kan undersøge sagen.
Har du oplevet en skade på din person ude i en af vores butikker, skal du melde skaden direkte til butikken.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de røde knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.