På BR.dk har du på udvalgte varer mulighed for at vælge Click&Collect. Dermed kan du reservere og afhente varer i den butik, der ligger tættest på dig.
Hvordan bestiller jeg via Click&Collect?
På varens produktside klikker du på Afhent i butik og ser med det samme, om varen er på lager. Herefter kan du reservere varen til afhentning i din valgte butik. Senest en time efter din reservation modtager du en e-mail og SMS fra os om, at varen ligger klar til at blive afhentet i butikken. Bestillingen foregår altså online og udleveringen i butik. På den måde er du fri for at køre forgæves.
Hvor længe er min vare reserveret?
Vi reserverer din vare til og med de to næstfølgende dage. Det betyder, at hvis du bestiller en vare og modtager klarmelding i dag, har du resten af dagen, i morgen samt i overmorgen (inden for varehusets åbningstid) til at afhente.
Kan I forlænge min reservation?
Vi kan forlænge afhentningsfristen med 1 dag. Du kan kontakte kundeservice nederst i artiklen.
Kan jeg risikere, at en reserveret vare ikke er på lager?
Det kan desværre forekomme, at en vare alligevel ikke er på lager i din valgte butik. I de få tilfælde vil du få besked på e-mail og SMS inden for en time.
Gælder Click&Collect for alle varer på BR.dk?
Der er varer på BR.dk, der kun kan købes online. Det er varer, der ikke er på lager i vores butikker, og de kan derfor ikke reserveres. Det er heldigvis tydeligt markeret på vores varer, hvornår du har mulighed for at benytte Click&Collect, så du er aldrig i tvivl.
Kontakt kundeservice
Hvis du har flere spørgsmål til Click&Collect, kan du her finde svar på de oftest stillede spørgsmål.
Hvis du har spørgsmål til kundeservice, kan du kontakte os ved at klikke på den røde knap under denne artikel.