Vi anbefaler, at du altid tjekker varen for synlige skader på alle sider, inden du kvitterer for den.
Opdager du ved levering, at pakkens emballage er beskadiget, har du følgende muligheder:
Modtagelse med forbehold
Du har altid mulighed for at modtage varen med forhold, hvis skaden kun ser ud til at påvirke emballagen. I så fald skal du blot oplyse fragtmanden, at du ønsker at underskrive med forbehold eller sætte kryds i den relevante boks, når du kvitterer for modtagelsen.
Nægtelse af modtagelse
Hvis en skade derimod ser ud til at påvirke varen, kan du vælge at nægte modtagelse. Kontakt da hurtigst muligt kundeservice og meddel, at du har afvist varen.
Transportskade konstateret efter udpakning
Er varen sat uden kvittering eller opdager du først skaden ved udpakning, skal vi bede dig sende os billeder af skaden samt emballagen hurtigst muligt. Du kan kontakte os her.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de røde knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.