Du er altid velkommen til at reklamere over en vare i din lokale BR.
Har du købt varen fysisk ude i en butik, skal du også henvende dig fysisk med reklamationen. Du bestemmer dog helt selv, om du henvender dig i den samme BR, hvor varen er købt, eller om du tager ud i en anden BR butik.
Det er vigtigt, at du medbringer din kvittering, når du reklamerer i butikken.
Du kan læse mere om vores reklamationspolitik på dette link.
Jeg ønsker en status på min reklamationssag
Du kan altid tjekke op på din reklamationssag på www.serviceinfo.se
Indtast blot dit telefonnummer samt det servicenummer, du har fået tilsendt på sms ved oprettelse af sagen.
Behandlingstiden på en reklamationssag oprettet i varehus varierer alt efter fejltype, produkt og løsning. Mangler du yderligere information om din sag, bedes du henvende dig fysisk i det varehus, hvor du har oprettet sagen.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den røde knap under denne artikel.