Hos BR har vi 365 dages returret, såfremt varen er i original og uåbnet emballage. Hvis emballagen på din vare er brudt, kan du desværre ikke returnere den.
Hvis du returnerer en vare, der er beskadiget eller brugt på en måde der i betydelig grad forringer varens værdi, forbeholder vi os ret til at afvise returnering eller fratrække værdiforringelsen fra købsbeløbet.
Hvordan returnerer jeg min vare?
Du kan altid returnere din vare i din nærmeste butik (BR, Bilka, A-Z eller føtex - dog ikke føtex food). Vi hjælper dig naturligvis gerne selv om du har købt din vare i en anden af Salling Groups kæder, men vi kan give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare. Til gengæld er det ligegyldigt, om du har handlet online hos os eller i den fysiske butik.
Du skal blot medbringe din købskvittering sammen med varen, når du vil returnere. Det er altid gratis at returnere i vores butikker.
Kontakt kundeservice
Hvis du gerne vil i kontakt med os, kan du chatte eller skrive til os ved at klikke på de røde knapper under denne artikel.