Hos BR har vi 365 dages returret, såfremt varen er i original og uåbnet emballage, når varen er købt i butikken. Hvis emballagen på din vare er brudt, kan du desværre ikke returnere den.
Hvis du returnerer en vare, der er beskadiget eller brugt på en måde der i betydelig grad forringer varens værdi, forbeholder vi os ret til at afvise returnering eller fratrække værdiforringelsen fra købsbeløbet.
Læs om retur på varer købt på br.dk og Click & Collect her.
Hvordan returnerer jeg min vare?
Du kan altid returnere din vare i din nærmeste butik (BR, Bilka, A-Z eller føtex - dog ikke føtex food). Vi hjælper dig naturligvis gerne, selv om du har købt din vare i en anden af Salling Groups kæder, men vi kan give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare. Til gengæld er det ligegyldigt, om du har handlet online hos os eller i den fysiske butik.
Du skal blot medbringe din købskvittering sammen med varen, når du vil returnere. Det er altid gratis at returnere i vores butikker.
Kontakt kundeservice
Hvis du gerne vil i kontakt med os, kan du chatte eller skrive til os ved at klikke på de røde knapper under denne artikel.