Det er desværre ikke muligt at ændre leveringsdatoen, efter ordren er gennemført. Når du har gennemført en ordre, får du oplyst den dato, vi forventer at levere din ordre.
Heldigvis er det ikke nødvendigt, at du er hjemme ved levering på langt de fleste typer levering, vi tilbyder:
- Postnord, GLS og Bring: Du får oplyst en forventet leveringsdato og får et trackingnummer, så du kan følge din forsendelse hele vejen
- Send&Hent: Den tidligst mulige leveringsdato vælges automatisk ved bestilling, og du får besked fra os, når din ordre er klar til afhentning
- Levering med BFT: Du modtager en SMS ca. en halv time inden levering. Hvis du ikke er hjemme ved levering, vil varen blive stillet forsvarligt på adressen eller genleveret en anden dag, hvis den ikke kan stilles forsvarligt.
- Kranleveringer, storgodsleveringer og andre fragtmænd: Dine varer sættes på adressen uden kvittering, og det er ikke nødvendigt, at du er hjemme, når din ordre leveres
Du kan læse mere om vores forskellige leveringmuligheder her.
Kontakt kundeservice
Hvis du gerne vil i kontakt med os, kan du chatte eller ringe til os ved at klikke på den røde knap under denne artikel.