Jeg ønsker at returnere min vare:
Hvordan returnerer jeg min vare?
Du kan returnere din vare på én af følgende måder:
- Nærmeste butik: Du kan altid returnere din vare i din nærmeste butik (BR, Bilka, A-Z eller føtex - dog ikke føtex food). Vi hjælper dig naturligvis gerne selv om du har købt din vare i en anden af Salling Groups kæder, men vi kan give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare. Til gengæld er det ligegyldigt, om du har handlet online hos os eller i den fysiske butik.
- Send retur med posten: Send din vare til vores returlager med omdeling. Du vælger selv transportøren og skal selv betale returfragten. Husk at kontakte kundeservice, inden du sender varen retur. Det kan du gøre ovenfor på den røde knap. Returadressen er: Salling Group Returcenter, Graham Bells Vej 22, port 40, 8200 Århus Nord.
- Afhentning af større varer: Du kan kontakte os på chat eller mail nedenfor, hvis du ønsker at få større varer afhentet. Du kan se krav og priser på afhentning her.
Returbetingelser
Du har 365 dages returret, når du handler på BR.dk. Varen skal være i original og intakt emballage og i samme stand, som da du modtog den, for at vi kan refundere pengene til dig.
Kontakt kundeservice
Hvis du gerne vil i kontakt med os, kan du chatte eller skrive til os ved at klikke på de røde knapper under denne artikel.