Jeg ønsker at reklamere over min vare
Klik her for at oprette en reklamationssag.
Hvilke muligheder har jeg for at reklamere?
Du kan reklamere over din vare købt via Click&Collect på en af følgende måder:
- Du kan henvende dig i din lokale BR. Her står vores legekammerater klar til at hjælpe dig. Det er vigtigt, at du medbringer din fakturakopi, når du reklamerer ude i butikken.
- Du kan også oprette en sag hos kundeservice ved at trykke ovenfor på den røde knap. Hav venligst ordrenummer, fejlbeskrivelse samt billede eller video af fejlen klar. Vær opmærksom på at det IKKE er muligt at ombytte til en ny vare, når du reklamerer via kundeservice.
Er din vare købt i en af vores butikker, skal du henvende dig med din reklamation direkte selve i butikken. Læs mere her.
Du kan læse mere om vores reklamationspolitik på dette link.
Jeg ønsker en status på min reklamationssag
Har du en aktuel reklamationssag oprettet via kundeservice, vil du automatisk modtage besked om opdateringer på din e-mail.
I perioder kan der være forlænget svartid, men du er altid velkommen til at kontakte os, så vi kan tjekke, at sagen er modtaget og under behandling.
Er din reklamationssag oprettet i en butik, kan du selv tjekke din status. Læs mere her.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de røde knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.