Jeg ønsker at reklamere over min vare
Returbetingelser
Hvis varen er uåbnet og i original og intakt emballage, har du 365 dages returret mod fremvisning af faktura.
I henhold til købeloven har du 14 dages fortrydelsesret. Vær obs på at du hæfter for en evt. værdiforringelse, hvis varen er brugt på en anden måde, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på. Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse, hvorfor varen bør returneres i original emballage.
Hvordan returnerer jeg min vare købt på BRs webshop?
Du kan returnere din vare på én af følgende måder:
- Nærmeste butik: Du kan altid returnere din vare fysisk i din nærmeste butik (Bilka, A-Z, BR eller føtex - dog ikke føtex food) mod fremvisning af faktura eller ordrenummer. Vi hjælper dig naturligvis gerne selv om du har købt din vare i en anden af Salling Groups kæder, men vi kan give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare.
- Send retur med posten: Send din vare til vores returlager med omdeling. Du vælger selv transportøren og skal selv betale returfragten. Husk at vedlægge ordrenummer i forsendelsen og gem din indleveringskvittering. Returadressen er: Salling Group Returcenter, Graham Bells Vej 22, port 40, 8200 Århus Nord.
- Afhentning af større varer: Du kan kontakte os på chat eller mail nedenfor, hvis du ønsker at få større varer afhentet. Du kan se krav og priser på afhentning her.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den røde knap under denne artikel.