Du kan annullere din Click&Collect-bestilling ved at kontakte kundeservice.
Bemærk, at din ordre først er annulleret, når kundeservice har bekræftet dette.
Reservation på konto
I forbindelse med bestillingen via Click&Collect reserveres der et beløb på den konto, dit betalingskort er tilknyttet. Det er først, når du afhenter varerne i butikken, at beløbet trækkes fra din konto.
Har du annulleret dele af din bestilling, vil der derfor fortsat fremgå en reservation på det fulde beløb på kontoen. Du vil dog altid kun blive trukket for prisen på de varer du afhenter.
Herefter afhænger det af din korttype, hvornår en evt. resterende reservation ophæves. Har du benyttet et debetkort, så kan pengene være reserveret på din konto i løbende måned +30 dage, selvom købet er ophævet. Læs mere her om reserveret beløb på konto.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de røde knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.