Du kan på de fleste ordrer fra br.dk selv følge med i leveringsstatus. Når ordren afsendes, vil du modtage Track & Trace-oplysninger på mail. Du kan finde dem ved at klikke på Følg din pakke her i den mail, du modtager fra os.
Hvis din pakke er afsendt, men du ikke har modtaget trackinginformation, er du velkommen til at kontakte os. Det kan du gøre ved at chatte eller skrive til os via de blå rubrikker under denne artikel.
Hvornår afsendes min vare?
Der kan gå en rum tid mellem at du har afgivet din ordre, og at varen afsendes og du modtager en faktura fra os. Dette er dog helt forventeligt. Det skyldes nemlig at langt de fleste af vores varer afsendes fra vores egne lagre, og fra varen afsendes og du modtager din faktura, og den er fremme ved leveringsstedet, går der typisk kun 1-2 dage.
Herunder kan du læse mere om, hvordan din ordre leveres:
- Send og Hent (BFT, Postnord): Du kan følge din ordre via linket i mailen fra os, og du vil få besked på mail og SMS med en hentekode, så snart din ordre ligger klar til afhentning.
- Hjemmelevering eller pakkeshop (Postnord, GLS, Bring): Du vil få et link til tracking tilsendt på mail, når ordren afsendes. Her vil du kunne følge ordren og læse om eventuelle afvigelser.
- Hjemmelevering (BFT): Via linket i din mail kan du følge forsendelsen. Du får aftenen før levering en SMS med et 4-timers interval for leveringen, og chaufføren sender dig en SMS ca. 30 minutter før levering.
- Hjemmelevering (andre fragtmænd): Ved levering af storgods og andre varer såsom brænde, drivhuse og planter, får du ikke besked inden levering, da varen vil blive leveret til kantstenen. Det er derfor ikke nødvendigt, at du er hjemme ved levering.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den røde knap under denne artikel.