Du kan på de fleste ordrer fra BR.dk selv følge med i leveringsstatus. Når ordren afsendes, vil du modtage Track & Trace-oplysninger på mail. Du kan finde dem ved at klikke på Følg din pakke her i den mail, du modtager fra os.
Hvis din pakke er afsendt, men du ikke har modtaget trackinginformation, er du velkommen til at kontakte os. Det kan du gøre ved at chatte eller skrive til os via den røde knap under denne artikel.
Hvornår afsendes min vare?
Når du har modtaget din ordrebekræftelse, er behandlingen af din ordre sat i gang. Du hører først fra os igen, når din ordre er afsendt, og vi kan fremsende din faktura samt trackingoplysninger.
Husk at du altid kan se den forventede leveringsdato i din ordrebekræftelse.
Herunder kan du læse mere om, hvordan din ordre leveres:
- Send og Hent (BFT, Postnord): Du kan følge din ordre via linket i mailen fra os, og du vil få besked på mail og SMS med en hentekode, så snart din ordre ligger klar til afhentning.
- Hjemmelevering eller pakkeshop (Postnord, GLS, Bring): Du vil få et link til tracking tilsendt på mail, når ordren afsendes. Her vil du kunne følge ordren og læse om eventuelle afvigelser.
- Hjemmelevering (BFT): Via linket i din mail kan du følge forsendelsen. Vi leverer dine varer til førstkommende hoveddør ved jorden i dit hus eller etageejendom. Du får aftenen før levering en SMS med et 4-timers interval for leveringen, og chaufføren sender dig en SMS ca. 30 minutter før levering.
- Hjemmelevering (andre fragtmænd): Ved levering af storgods og andre varer såsom brænde, drivhuse og planter, får du ikke besked inden levering, da varen vil blive leveret til kantstenen. Det er derfor ikke nødvendigt, at du er hjemme ved levering.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den røde knap under denne artikel.