Når din vare er klar til afhentning modtager du en e-mail og SMS fra os om, at varen ligger klar til at blive afhentet i butikken.
Hvad skal jeg medbringe, når jeg afhenter min ordre?
Du skal blot vise din klarmeldingsbesked eller ordrebekræftelse - her kan du blot vise den e-mail eller SMS, du har fået på telefonen. Husk også billed-ID, da dette kan være påkrævet ved dyrere varer.
Kan jeg få en anden person til at afhente min ordre?
Nej, dette er desværre ikke muligt. Der skal være overensstemmelse mellem navn på ordreafgiver og navn på billed-ID. Fuldmagt er ikke muligt.
I hvilket tidsrum kan jeg afhente min vare?
Du kan afhente varen i hele butikkens åbningstid.
Se åbningstider for din lokale BR her.
Hvornår kan jeg hente min vare, hvis jeg bestiller uden for butikkens åbningstid?
Hvis du bestiller uden for butikkens åbningstid, så behandler vi din reservation, så snart vi åbner. Du vil få en SMS og en e-mail, så snart din vare er klar til afhentning.
Jeg har ikke modtaget en besked om afhentning
Har du hverken modtaget en e-mail eller SMS med afhentningsinformation, så kontakt kundeservice på de røde knapper nederst i artiklen.
Hvornår betaler jeg for min ordre?
Selvom du foretager en bestilling online og indtaster dine kortoplysninger, opkræver vi først beløbet for dine varer, når du henter din ordre. Du betaler dermed først, når du har varen i hænderne.
Når du har hentet din ordre, modtager du en faktura på mail.
Hvordan reklamerer jeg over en Click&Collect ordre?
Du reklamerer på samme måde som ved en almindelig onlineordre. Du kan læse mere her.
Du skal dog være opmærksom på, at hvis du ønsker en ombytning, skal du henvende dig med din reklamation i butikken.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den røde knap under denne artikel.