Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med vare til udendørs leg
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os en udførlig fejlbeskrivelse, nummer på de
pågældende dele, der er udfordringer med
(delnumre står i manualen), antal dele der er defekte, billede af fejl (både langt fra og tæt på), kopi
af
din faktura samt navn, adresse,
telefonnummer og mailadresse via knappen nedenfor.
Hvis din henvendelse drejer sig om en Palram vare, bedes du yderligere vedhæfte billede af label påtrykt
emballagen og billede af mærkat på forsiden af manualen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Trampolin
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os en udførlig fejlbeskrivelse, billede af samtlige stregkoder på evt. emballage, serie- og batchnumre på varen (sidder ofte på kantmåtten), de dele der er defekte, billede af fejl (både langt fra og tæt på) samt kopi af faktura.
Hvis din henvendelse drejer sig om en Salta trampolin, bedes du yderligere vedhæfte billede af emballage og alle infobokse påtrykt emballagen (ved nye varer) samt billede af label på trampolinen (den er påsyet).
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Bestway pool
Vi anbefaler, at du selv tager fat i Bestway, da du herved får den hurtigste og bedste sagsbehandling. De
vil
gøre deres bedste for at finde frem til fejlen og præsentere en løsning for dig. Du kan kontakte Bestway
direkte her
Du kan også altid kontakte kundeservice via knappen nedenfor, hvis du gerne vil have, at de opretter
reklamationen for dig. Medsend en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af skaden, dine
kontakt- og
adresseoplysninger
og varens batchnummer og serienummer.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Bestway pool
Vi anbefaler, at du selv tager fat i Bestway, da du herved får den hurtigste og bedste sagsbehandling. De
vil
gøre deres bedste for at finde frem til fejlen og præsentere en løsning for dig. Du kan kontakte Bestway
direkte her
Du kan også altid oprette reklamationen direkte i butikken. Medbring vare og kvittering.
Er pool/spa fyldt med vand kan du også medbringe en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af
skaden,
dine kontakt- og adresseoplysninger og varens batchnummer og serienummer. Du kan altid ringe til
butikken
for vejledning.
Alternativt kan du kontakte vores kundeservice via knappen nedenfor. Medsend en fyldestgørende
fejlbeskrivelse,
billeder/video af skaden, dine kontakt- og adresseoplysninger og varens batchnummer og serienummer.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Bestway pool
Vi anbefaler, at du selv tager fat i Bestway, da du herved får den hurtigste og bedste sagsbehandling. De
vil
gøre deres bedste for at finde frem til fejlen og præsentere en løsning for dig. Du kan kontakte Bestway
direkte her
Du kan også altid oprette reklamationen direkte i butikken. Medbring vare og kvittering.
Er pool/spa fyldt med vand kan du også medbringe en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af
skaden,
dine kontakt- og adresseoplysninger og varens batchnummer og serienummer. Du kan altid ringe til
butikken
for vejledning.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Intex produkt
Vi anbefaler, at du selv tager fat i Intex, da du herved får den hurtigste og bedste sagsbehandling. Her
vil
du nemlig have direkte kontakt til de medarbejdere, som er specialister i netop dit produkt.
Intex har en service, hvor de kan fremsende reservedele til defekte varer, der er dækket af garanti. De
kan
kontaktes på følgende mail: danmark@intexservicenordic.com.
Du bedes medsende kvitteringen på dit køb, en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af defekten
og
evt. varenummer på de reservedele, du ønsker at bestille.
Hvis din sag ikke kan løses med reservedele, kan du også få hjælp af Intex på tlf. 50 80 50 02,
mandag-fredag
kl. 09:00-12:00.
Du kan også altid kontakte kundeservice via knappen nedenfor, hvis du gerne vil have, at de opretter
reklamationen for dig. Medsend en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af skaden, dine
kontakt- og
adresseoplysninger
og varens batchnummer og serienummer.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Intex produkt
Vi anbefaler, at du selv tager fat i Intex, da du herved får den hurtigste og bedste sagsbehandling. Her
vil
du nemlig have direkte kontakt til de medarbejdere, som er specialister i netop dit produkt.
Intex har en service, hvor de kan fremsende reservedele til defekte varer, der er dækket af garanti. De
kan
kontaktes på følgende mail: danmark@intexservicenordic.com.
Du bedes medsende kvitteringen på dit køb, en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af defekten
og
evt. varenummer på de reservedele, du ønsker at bestille.
Hvis din sag ikke kan løses med reservedele, kan du også få hjælp af Intex på tlf. 50 80 50 02,
mandag-fredag
kl. 09:00-12:00.
Du kan også altid oprette reklamationen direkte i butikken. Medbring vare og kvittering.
Er pool/spa fyldt med vand kan du også medbringe en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af
skaden,
dine kontakt- og adresseoplysninger og varens batchnummer og serienummer. Du kan altid ringe til
butikken
for vejledning.
Alternativt kan du kontakte vores kundeservice via knappen nedenfor. Medsend en fyldestgørende
fejlbeskrivelse,
billeder/video af skaden, modelnummer på pool eller pumpe og evt. varenummer på de dele, sagen drejer
sig
om.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Intex produkt
Vi anbefaler, at du selv tager fat i Intex, da du herved får den hurtigste og bedste sagsbehandling. Her
vil
du nemlig have direkte kontakt til de medarbejdere, som er specialister i netop dit produkt.
Intex har en service, hvor de kan fremsende reservedele til defekte varer, der er dækket af garanti. De
kan
kontaktes på følgende mail: danmark@intexservicenordic.com.
Du bedes medsende kvitteringen på dit køb, en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af defekten
og
evt. varenummer på de reservedele, du ønsker at bestille.
Hvis din sag ikke kan løses med reservedele, kan du også få hjælp af Intex på tlf. 50 80 50 02,
mandag-fredag
kl. 09:00-12:00.
Du kan også altid oprette reklamationen direkte i butikken. Medbring vare og kvittering.
Er pool/spa fyldt med vand kan du også medbringe en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af
skaden,
dine kontakt- og adresseoplysninger og varens batchnummer og serienummer. Du kan altid ringe til
butikken
for vejledning.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Swim&Fun produkt
Vi anbefaler, at du selv tager fat i Swim&Fun, da du herved får den hurtigste og bedste sagsbehandling.
Her
vil du nemlig have direkte kontakt til de medarbejdere, som er specialister i netop dit produkt.
De vil gøre deres bedste for at finde frem til fejlen og præsentere en løsning for dig. Swim&Fun support
kan
træffes på tlf. 70 22 68 56, kl. mandag-fredag 9.00-15.00.
Du kan også altid kontakte kundeservice via knappen nedenfor, hvis du gerne vil have, at de opretter
reklamationen for dig. Medsend en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af skaden, dine
kontakt- og
adresseoplysninger
og varens batchnummer og serienummer.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Swim&Fun produkt
Vi anbefaler, at du selv tager fat i Swim&Fun, da du herved får den hurtigste og bedste sagsbehandling.
Her
vil du nemlig have direkte kontakt til de medarbejdere, som er specialister i netop dit produkt.
De vil gøre deres bedste for at finde frem til fejlen og præsentere en løsning for dig. Swim&Fun support
kan
træffes på tlf. 70 22 68 56, kl. mandag-fredag 9.00-15.00.
Du kan også altid oprette reklamationen direkte i butikken. Medbring vare og kvittering.
Er pool/spa fyldt med vand kan du også medbringe en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af
skaden,
dine kontakt- og adresseoplysninger og modelnummer på pool eller pumpe og evt. varenummer på de dele,
sagen
drejer sig om.
Du kan altid ringe til butikken for vejledning.
Alternativt kan du kontakte vores kundeservice via knappen nedenfor. Medsend en fyldestgørende
fejlbeskrivelse,
billeder/video af skaden, modelnummer på pool eller pumpe og evt. varenummer på de dele, sagen drejer
sig
om.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Swim&Fun produkt
Vi anbefaler, at du selv tager fat i Swim&Fun, da du herved får den hurtigste og bedste sagsbehandling.
Her
vil du nemlig have direkte kontakt til de medarbejdere, som er specialister i netop dit produkt.
De vil gøre deres bedste for at finde frem til fejlen og præsentere en løsning for dig. Swim&Fun support
kan
træffes på tlf. 70 22 68 56, kl. mandag-fredag 9.00-15.00.
Du kan også altid oprette reklamationen direkte i butikken. Medbring vare og kvittering.
Er pool/spa fyldt med vand kan du også medbringe en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af
skaden,
dine kontakt- og adresseoplysninger og varens batchnummer og serienummer. Du kan altid ringe til
butikken
for vejledning.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med din spa eller pool
Hvis du oplever problemer med din spa eller pool skal du oprette reklamationen direkte i butikken.
Medbring
vare og kvittering.
Er pool/spa fyldt med vand kan du også medbringe en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af
skaden
samt billeder af samtlige numre på varen. Du kan altid ringe til butikken for vejledning.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med din spa eller pool
Du kan også altid oprette reklamationen direkte i butikken. Medbring vare og kvittering.
Er pool/spa fyldt med vand kan du også medbringe en fyldestgørende fejlbeskrivelse, billeder/video af
skaden,
dine kontakt- og adresseoplysninger og samtlige numre på varen.
Du kan altid ringe til butikken for vejledning.
Alternativt kan du kontakte vores kundeservice via knappen nedenfor. Medsend en fyldestgørende
fejlbeskrivelse,
billeder/video af skaden og samtlige numre på pool eller pumpe og evt. varenummer på de dele, sagen
drejer
sig om.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med din spa eller pool
Hvis du oplever problemer med din spa eller pool, bedes du sende kundeservice en fyldestgørende
fejlbeskrivelse,
billeder/video af skaden, modelnummer på pool eller pumpe og evt. varenummer på de dele, sagen drejer
sig
om.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med andre produkter købt i butik
Hvis du vil reklamere over en vare købt i en af vores butikker, skal du henvende dig fysisk i butikken med varen samt kvittering. Du kan finde deres kontaktinformation
her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fejl på bon
Hvis der er en fejl på din bon - fx hvor prisen for varen er trukket flere gange, eller der er trukket en
forkert pris
- bedes du henvende dig i den butik, hvor købet blev foretaget, inden for den nærmeste fremtid.
Du skal blot medbringe din kvittering og vare, så vil butikken sørge for at finde en løsning til dig.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reservation på konto
Ligger der en reservation på din konto efter din ordre er blevet annulleret? Reservationen vil blive
ophævet automatisk jf. aftale mellem dig og din bank/kortudsteder. Pengene er kun trukket, hvis det
fremgår af dit kontoudtog.
Bemærk: Har du brugt MobilePay til at betale, vil der stå i MobilePay, at du har godkendt en transaktion.
Dette betyder ikke nødvendigvis, at vi har trukket eller reserveret pengene på din bankkonto. Det vil
fremgå af din bankkonto, om pengene er trukket eller reserveret. Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Mistet bon
Har du mistet din varehusbon, har vi mulighed for at fremsøge den, såfremt købet er maksimum 3 måneder
gammelt. Du skal bare kontakte kundeservice via knapperne herunder.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Manglende faktura
Har du bestilt din onlineordre på en tablet i butikken, vil du modtage en faktura, så snart din ordre er
afsendt fra vores lager. Kan du ikke finde din faktura, kan det være fordi, den er røget i spammappen på
din e-mailkonto, så her kan du med fordel kigge.
Hvis du stadig ikke finder din faktura, bedes du kontakte kundeservice via formularen nedenfor.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Dobbeltbetaling
Hvis du har fået trukket prisen for et køb to gange, bedes du oprette en sag hos kundeservice via
formularen på dette link.
Hvis der er en anden fejl på din bon, fx at der er trukket en forkert pris for et køb, bedes du henvende
dig i kundeservice i den butik, hvor købet blev foretaget, inden for den nærmeste fremtid.
Hvis det drejer sig om forskellige beløb, eller der er benyttet forskellige kort, må du meget gerne
oplyse herom. Så snart vi har modtaget ovenstående informationer, kan vi undersøge sagen nærmere og
finde en løsning.
Hvis din henvendelse drejer sig om en reservation på din konto, bedes du kontakte din bank.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reservation på konto
Ligger der en reservation på din konto efter din ordre er blevet annulleret? Reservationen vil blive
ophævet automatisk jf. aftale mellem dig og din bank/kortudsteder. Pengene er kun trukket, hvis det
fremgår af dit kontoudtog.
Bemærk: Har du brugt MobilePay til at betale, vil der stå i MobilePay, at du har godkendt en transaktion.
Dette betyder ikke nødvendigvis, at vi har trukket eller reserveret pengene på din bankkonto. Det vil
fremgå af din bankkonto, om pengene er trukket eller reserveret. Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Manglende faktura
Du modtager en faktura, så snart din ordre er afsendt fra vores lager. Kan du ikke finde din faktura, kan
det være fordi, den er røget i spammappen på din e-mailkonto, så her kan du med fordel kigge først.
Hvis du stadig ikke finder din faktura, bedes du kontakte kundeservice.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Annullering af ordre fra BRs webshop
Vi kan annullere ordren, hvis den ikke er afgået fra vores lager. Hvis du ønsker at annullere, skal du
kontakte kundeservice hurtigst muligt.
Du kan læse mere her her.
Bemærk: Vi kan ikke annullere ordrer på specialfremstillede varer, registreringspligtige
køretøjer og serviceydelser.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Annullering af tabletordre lagt i en BR butik
Har du lagt en onlineordre i din lokale butik og modtaget et ordrenummer på mail (en såkaldt
tabletordre), kan vi annullere ordren, så længe den ikke er afsendt fra lageret. Kontakt kundeservice
hurtigst muligt, hvis du ønsker at annullere. Du kan læse mere
her.
Bemærk: Vi kan ikke annullere ordrer på specialfremstillede varer, registreringspligtige
køretøjer og serviceydelser.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Annullering af Click&Collect-ordre
Du kan annullere din Click&Collect-ordre ved at kontakte kundeservice hurtigst muligt via
nedenstående
knapper. Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reservation på din konto
Ligger der en reservation på din konto efter din ordre er blevet annulleret? Reservationen vil blive
ophævet automatisk jf. aftale mellem dig og din bank/kortudsteder. Pengene er kun trukket, hvis det
fremgår af dit kontoudtog.
Bemærk: Har du brugt MobilePay til at betale, vil der stå i MobilePay, at du har godkendt en
transaktion.
Dette betyder ikke nødvendigvis, at vi har trukket eller reserveret pengene på din bankkonto. Det
vil
fremgå af din bankkonto, om pengene er trukket eller reserveret. Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Tilføje eller fjerne varer
Når du først har lagt din ordre, kan vi desværre ikke tilføje eller slette varer på den. Vi kan
heller
ikke ændre antallet af varer eller slå flere ordrer sammen.
Alternativt kan vi prøve at annullere din ordre, så du kan lægge en ny med de ønskede ændringer. Hvis
du
ønsker dette, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt via knapperne nedenfor.
Du kan også altid returnere dine varer i din lokale butik. Du kan læse mere om, hvordan du returnerer
her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ændre leveringsdato
Det er desværre ikke muligt at ændre leveringsdatoen, efter ordren er gennemført. Når du har
gennemført
en ordre, får du oplyst den dato, vi forventer at levere din ordre. Heldigvis er det ikke
nødvendigt, at
du er hjemme ved levering på langt de fleste typer levering, vi tilbyder.
Du kan læse mere om vores forskellige leveringsmuligheder her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ændre leveringsoplysninger
Ordrer afsendes ofte meget hurtigt efter ordreafgivelse, og efter ordren først er afsendt, kan vi
ikke
ændre leveringsadressen. I nogle tilfælde kan vi dog nå at ændre leveringsadressen på din ordre,
hvis du
kontakter os hurtigt nok.
Hvis vi ikke kan nå at ændre leveringsadressen på din ordre, eller hvis du efter afsendelse opdager,
at
leveringsadressen er forkert bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt, så vi kan hjælpe med at
finde en
løsning.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Tilføje eller fjerne varer
Når du først har lagt din ordre, kan vi desværre ikke tilføje eller slette varer på den. Vi kan
heller
ikke ændre antallet af varer eller slå flere ordrer sammen.
Alternativt kan vi prøve at annullere din ordre, så du kan lægge en ny med de ønskede ændringer. Hvis
du
ønsker dette, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt.
Du kan også altid returnere dine varer i din lokale butik. Du kan læse mere om, hvordan du returnerer
her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ændre leveringsdato
Det er desværre ikke muligt at ændre leveringsdatoen, efter ordren er gennemført. Når du har
gennemført
en ordre, får du oplyst den dato, vi forventer at levere din ordre. Heldigvis er det ikke
nødvendigt, at
du er hjemme ved levering på langt de fleste typer levering, vi tilbyder.
Du kan læse mere om vores forskellige leveringsmuligheder her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ændre leveringsoplysninger
Ordrer afsendes ofte meget hurtigt efter ordeafgivelse, og efter ordren først er afsendt, kan vi ikke
ændre leveringsadressen. I nogle tilfælde kan vi dog nå at ændre leveringsadressen på din ordre,
hvis du
kontakter os hurtigt nok.
Hvis vi ikke kan nå at ændre leveringsadressen på din ordre, eller hvis du efter afsendelse opdager,
at
leveringsadressen er forkert bedes du kontakte os hurtigst muligt via knapperne nedenfor, så vi kan
hjælpe med at finde en løsning.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Tilføje eller fjerne varer Click&Collect-ordre
Det er desværre ikke muligt at ændre på din ordres indhold. Hvis du ønsker at foretage ændringer, kan
du
annullere din reservation og lægge en ny reservation med de ønskede ændringer. Kontakt kundeservice
via
knapperne nedenfor for annullering.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ændre afhentningsdato på Click&Collect-ordre
Din vare er reserveret hele dagen for klarmelding + hele den efterfølgende dag. Vi kan forlænge
afhentningsfristen med 1 dag. Hvis du ønsker dette, skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt
via
knapperne nedenfor.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ændre afhentningsoplysninger på Click&Collect-ordre
Vi har mulighed for at ændre telefonnummer og mail på din bestilling. Hvis du ønsker dette, skal du
kontakte kundeservice hurtigst muligt via knapperne nedenfor.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Leveringsstatus på onlineordre
Du kan se den forventede leveringsdato på din ordrebekræftelse, og du kan følge pakken via det
Track&Trace-link, du får tilsendt i leveringsbekræftelsen.
Du kan have modtaget flere leveringsbekræftelser afhængigt af, hvilket lager din ordre afsendes fra.
Hvis du mangler dit Track&Trace-link, kan du kontakte kundeservice via knapperne nedenfor.
OBS Ordrer afsendes i mange tilfælde først kort før leveringsdato, idet selve leveringen typisk ikke
tager mere end et døgn fra lager til destination. Du kan derfor roligt stole på, at ordren nok skal
nå
frem, selvom du ikke har hørt noget få dage før forventet leveringsdato.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Forsinket ordre
Har du ikke modtaget din ordre? Det skal vi selvfølgelig have løst hurtigst muligt. Det første du kan
gøre, er at tjekke Track&Trace i leveringsbekræftelsen. Fragtfirmaet vil her ofte skrive information
vedrørende forsinkelsen.
Mangler du fortsat information om din ordre, så tøv ikke med at kontakte kundeservice.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Leveringsstatus på ordre bestilt og betalt i en butik
Du kan se den forventede leveringsdato på din ordrebekræftelse, og du kan følge pakken via det
Track&Trace-link, du får tilsendt i leveringsbekræftelsen.
Du kan have modtaget flere leveringsbekræftelser afhængigt af, hvilket lager din ordre afsendes fra.
Hvis du mangler dit Track&Trace-link, kan du kontakte kundeservice via knapperne nedenfor.
OBS Ordrer afsendes i mange tilfælde først kort før leveringsdato, idet selve leveringen typisk ikke
tager mere end et døgn fra lager til destination. Du kan derfor roligt stole på, at ordren nok skal
nå
frem, selvom du ikke har hørt noget få dage før forventet leveringsdato.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Forsinket ordre
Har du ikke modtaget din ordre? Det skal vi selvfølgelig have løst hurtigst muligt. Det første du kan
gøre, er at tjekke Track&Trace i leveringsbekræftelsen. Fragtfirmaet vil her ofte skrive information
vedrørende forsinkelsen.
Mangler du fortsat information om din ordre, så tøv ikke med at kontakte kundeservice.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Afhentning af Click&Collect-ordre
Senest to timer efter din bestilling er lagt, modtager du en e-mail/SMS fra os om, at varen ligger
klar
til afhentning (eller om den beklageligvis skulle være udsolgt). I beskeden vil der også stå, hvor
du
skal henvende dig i den pågældende butik for at afhente din ordre.
Når du afhenter, skal du medbringe ID og din bekræftelsesmail.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Afhentning i pakkeshop
Har du bestilt din pakke til afhentning i en pakkeshop eller pakkeboks, vil du få besked på mail og
SMS,
så snart din ordre ligger klar til afhentning. Ordren bliver leveret i en pakkeshop i nærheden af
din
adresse, og du kan følge din ordre via linket i mailen fra os.
Du kan læse mereher.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Afhentning i pakkeboks
Når din pakke er klar til afhentning i pakkeboks, vil du få besked på mail og SMS, og du vil her også
få
din hentekode, som du skal bruge til at åbne boksen. Ordren bliver leveret til den pakkeboks, du
selv
har valgt ved bestilling.
Hvis du mangler din hentekode, bedes du kontakte kundeservice via knapperne nedenfor.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Afhentning i butik
Du vil få besked på mail og SMS, så snart din ordre ligger klar til afhentning på dit valgte
udleveringssted. Hvis du ønsker en status på din ordre, kan du se den via Track&Trace-linket i
mailen
fra os.
Hvis du mangler et Track&Trace-link, bedes du kontakte kundeservice via knapperne nedenfor.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Hjælp til bestilling på BRs webshop
Når du har fundet den vare, du gerne vil købe på br.dk,
kan
du lægge den i din kurv og vælge ønsket levering. Du kan læse mere
her.
Hvis du oplever fejl, når du prøver at bestille, kan du prøve at skifte browser, bestille via en
anden
enhed eller tjekke at alle de oplysninger, du har angivet, er korrekte. Du kan læse mere om, hvad du
selv kan gøre her.
Hvis du fortsat oplever problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via knapperne
nedenfor.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Hjælp til bestilling med Click&Collect
Når du har fundet den vare, du gerne vil købe på br.dk,
kan du klikke på "Afhent i butik", og se om varen er på lager i din
lokale butik. Herefter kan du reservere varen til afhentning. Du kan læse mere her.
Hvis du oplever fejl, når du prøver at bestille, kan du prøve at skifte browser, bestille via en
anden
enhed eller tjekke at alle de oplysninger, du har angivet, er korrekte. Du kan læse mere om, hvad du
selv kan gøre her.
Hvis du fortsat oplever problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via knapperne
nedenfor.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Hjælp til bestilling på tablet i butik
Du kan lægge en onlineordre på en tablet ude i butikken med hjælp fra en medrbejder. På den måde kan
du
betale fysisk i butikken men stadig få din vare leveret hjem til dig.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Manglende ordrebekræftelse
Hvis du mangler din ordrebekræftelse, kan du starte med at tjekke, om den er røget i spammappen på
din
e-mailkonto.
Hvis du ikke finder den i spammappen, kan du kontakte kundeservice via knapperne nedenfor for at få
hjælp.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Lagerstatus på BRs webshop
På br.dk kan du se varens lagerstatus online
nedenunder knappen "Læg i kurv". Hvis varen ikke er på lager online, kan den stadigvæk være på lager
i
en butik. Dette vil fremgå, hvis du trykker på "På lager i butik: Se lagerstatus".
Det er desværre ikke muligt for os at se, hvornår et udsolgt produkt kommer på lager igen. Du kan
læse
mere her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Lagerstatus på Click&Collect
Du kan se lagerstatus i alle landets butikker direkte på produktsiden. Klik blot på "Afhent i
butik"-knappen.
Hvis varen ikke er på lager i din foretrukne butik, kan du tjekke, om den er på lager online i
stedet.
Det er desværre ikke muligt for os at sende varen mellem butikkerne, eller at se hvornår et udsolgt
produkt
kommer på lager igen. Du kan læse mere her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Lagerstatus i butik
Du kan se lagerstatus i alle landets butikker direkte på produktsiden, hvis du trykker på "På lager i
butik: Se lagerstatus".
Det er desværre ikke muligt for os at sende varer mellem butikker, eller at se hvornår et udsolgt
produkt
kommer på lager igen.
Du kan læse mere her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Produktinformation på BRs webshop
Produktinformation om vores varer findes på produktsiden på br.dk. Der finder du både en produktbeskrivelse samt specifikationer på
produktet. Du kan læse mere her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Produktinformation på varer i en butik
Produktinformation på langt de fleste af vores varer i butikken findes på produktets side på br.dk. Der finder du både en produktbeskrivelse
samt specifikationer på produktet. Du kan læse mere her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Status på afhentning af returvare
Når vi afhenter en vare, bliver den sendt til vores returcenter. Når returcenteret har modtaget
varen,
bliver pengene refunderet til det betalingskort, som er brugt ved bestilling. Refundering sker ca.
14
dage efter varen er afhentet.
Skulle der være gået mere end 14 dage siden afhentning, uden at du har fået dine penge tilbage, bedes
du
kontakte kundeservice via knapperne nedenfor for en status.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Status på retur via post
Når du har sendt en vare retur med posten, bliver den sendt direkte til vores returcenter, uanset som
du
selv har sendt et fortrudt køb retur eller du har sendt varen retur med et forudbetalt returlabel
ifm.
fx. en reklamationssag. Når returcenteret har modtaget varen, bliver pengene refunderet til det
betalingskort, som er brugt ved bestilling. Refundering sker ca. 14 dage efter varen er afsendt.
Hvis du ønsker at følge din returforsendelse kan du tjekke status på PostNords hjemmeside. Du skal blot indsætte forsendelsens pakke-ID, som du
finder på dit returlabel.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Status på reklamation oprettet i butik
Ønsker du at få information vedr. din igangværende reparation, så kan du se en status på Serviceinfo.se. Du skal bare udfylde
telefonnummer samt ordrenummer/referencenummer, som du finder på den indleveringskvittering du fik,
da
du oprettede sagen i din butik eller serviceværksted.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Status på reklamation oprettet andetsteds
Har du en aktuel reklamationssag, vil du automatisk modtage beskeder om opdateringer på din e-mail. I
perioder kan der være forlænget svartid, men du er altid velkommen til at kontakte kundeservice for
en
status, så de kan tjekke, at sagen er modtaget og under behandling.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Returnering af vare købt i butik
Du har 365 dages returret, såfremt varen er i original og uåbnet emballage, når varen er købt i en
butik.
Læs mere her
her.
Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du henvende dig i butikken og medbringe din købskvittering
sammen med varen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Returnering i butik af vare købt online
Er din vare uåbnet, kan du returnere den i 365 dage efter modtagelse. Du kan læse mere
her.
Du kan altid returnere din vare fysisk i din nærmeste butik (føtex, Bilka, A-Z eller BR - dog ikke
føtex
food) mod fremvisning af købskvittering. Vi kan dog give dig den absolut bedste hjælp ved, at du
altid henvender
dig i samme kæde, som du har købt din vare.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Afhentning af returvarer
Hvis varen er uåbnet, har du 365 dages returret. Varen skal være i original og intakt emballage og i
samme stand, som da du modtog den, for at vi kan refundere pengene til dig.
Du kan kontakte kundeservice via knapperne nedenfor, hvis du ønsker at få større varer afhentet for
egen
regning. Du kan se krav og priser på afhentning
her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Returnering i butik af vare købt via Click&Collect
Er din vare uåbnet, kan du returnere den i 365 dage efter afhentning.
Læs mere her.
Du kan altid returnere din vare fysisk i din nærmeste butik (føtex, Bilka, A-Z eller BR - dog ikke
føtex
food) mod fremvisning af købskvittering. Vi kan dog give dig den absolut bedste hjælp ved, at du
altid henvender
dig i samme kæde, som du har købt din vare.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Afhentning af returvarer
Hvis varen er uåbnet, har du 365 dages returret. Varen skal være i original og intakt emballage og i
samme stand,
som da du modtog den, for at vi kan refundere pengene til dig.
Du kan kontakte kundeservice via knapperne nedenfor, hvis du ønsker at få større varer afhentet for
egen
regning. Du
kan se krav og priser på afhentning
her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Følgeskade/forsikringssag
Hvis du oplever en skade på din person eller personlige ejendele i forbindelse med et køb i din
lokale
BR, bedes du
henvende dig dér.
Du kan læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ris/ros til butik
Hvis du har ris eller ros til din lokale BR, bedes du venligst udfylde formularen herunder.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på cykel købt i butik
Oplever du problemer med din cykel, bedes du oprette din sag gennem vores servicepartner Cykelmakkers
app. Igennem appen vil du komme i direkte kontakt med vores eksterne og autoriserede mekanikere, som
vil
finde en løsning sammen med dig.
Hvis du tidligere har været oprettet via Bikerep, vil du kunne anvende samme login hos Cykelmakker.
Find Cykelmakkers app eller læs mere her.
Ved oprettelse af sagen har Cykelmakker brug for at få oplyst dit stelnummer. Stelnummeret sidder som
regel under krankboksen og begynder med WBL efterfulgt af 5-6 tal og slutter på et bogstav.
OBS Hvis din henvendelse drejer sig om lakfejl, ridser eller rust, skal du henvende dig i butikken.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på cykel købt via Click&Collect
Oplever du problemer med din cykel, bedes du oprette din sag gennem vores servicepartner Cykelmakkers
app. Igennem appen vil du komme i direkte kontakt med vores eksterne og autoriserede mekanikere, som
vil
finde en løsning sammen med dig.
Hvis du tidligere har været oprettet via Bikerep, vil du kunne anvende samme login hos Cykelmakker.
Find Cykelmakkers app eller læs mere her.
Ved oprettelse af sagen har Cykelmakker brug for at få oplyst dit stelnummer. Stelnummeret sidder som
regel under krankboksen og begynder med WBL efterfulgt af 5-6 tal og slutter på et bogstav.
OBS Hvis din henvendelse drejer sig om lakfejl, ridser eller rust, skal du henvende dig i din lokale BR
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på legetøj købt via Click&Collect
Ønsker du at reklamere kan du altid medbringe din vare samt kvittering og henvende dig i butikken, hvor du har afhentet din ordre.
Vær obs på at du skal henvende dig i butikken fra starten med din reklamation, hvis du ønsker en ombytning.
Alternativt kan du sende kundeservice en udførlig fejlbeskrivelse, billeder eller video af fejl (både tæt på og langt fra) nedenfor samt billede af samtlige numre/stregkoder på æsken.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Følgeskade anmeldelse
Hvis du oplever en skade på din person eller personlige ejendele i forbindelse med en levering, bedes
du
kontakte kundeservice hurtigst muligt via knappen nedenfor med billeder af skaden samt en
beskrivelse
af, hvordan den er opstået.
Du kan læse mere her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Transportskade på cykel
Hvis din cykel er transportskadet, bedes du hurtigst muligt sende kundeservice billeder af skaden
samt
emballagen på varen via knappen nedenfor.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Transportskade på møbler
Hvis din vare er transportskadet, bedes du hurtigst muligt sende kundeservice billeder af den
beskadigede
vare, billeder af emballagen på varen og delnummer på den ødelagte del via knappen nedenfor.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Transportskade på vare til udendørs leg
Hvis din vare er transportskadet, bedes du hurtigst muligt sende kundeservice billeder af skaden,
emballagen samt delnummer på den ødelagte del via knappen nedenfor. Delnummeret kan findes i
samlevejledningen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Transportskade på dine varer
Hvis din vare er transportskadet, bedes du hurtigst muligt sende kundeservice billeder af den beskadigede
vare samt emballagen på varen via knappen nedenfor.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med cykel
Oplever du problemer med din cykel, bedes du oprette din sag gennem vores servicepartner Cykelmakkers
app. Igennem appen vil du komme i direkte kontakt med vores eksterne og autoriserede mekanikere, som vil
finde en løsning sammen med dig.
Hvis du tidligere har været oprettet via Bikerep, vil du kunne anvende samme login hos Cykelmakker.
Find Cykelmakkers app eller læs mere her.
Ved oprettelse af sagen har Cykelmakker brug for at få oplyst dit stelnummer. Stelnummeret sidder som
regel under krankboksen og begynder med WBL efterfulgt af 5-6 tal og slutter på et bogstav. Stelnummeret
kan også findes på kassen, når du modtager din cykel.
Hvis din henvendelse drejer sig om lakfejl eller ridser, bedes du oprette en sag hos kundeservice via
knappen herunder og vedhæfte billeder af fejlen.
OBS: Rust der er opstået over længere tid er ikke dækket af reklamationsretten.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med legetøj
Ønsker du at oprette en reklamation, bedes du sende kundeservice en udførlig fejlbeskrivelse, billeder eller video af fejl (både tæt på og langt fra) nedenfor samt billede af samtlige numre/stregkoder på æsken.
Hvis der er tale om flere varer, skal kundeservice bruge billeder af samtlige varer og defekter, det drejer sig om.
Drejer din reklamation sig om et elektronisk produkt bedes du medsende et billede af typeskiltet på varen, hvor model-, serie- eller PNC-nummer fremgår.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Har du tjekket om din vare passer ind i en af varekategorierne her på siden? Du får nemlig bedst og
hurtigst hjælp til din reklamation, hvis du vælger den rette kategori.
Ønsker du at reklamere kan du altid medbringe din vare samt kvittering og henvende dig i butikken, hvor du
har afhentet din ordre.
Alternativt kan du sende kundeservice en udførlig fejlbeskrivelse, billeder eller video af fejl (både tæt
på og langt fra) samt evt. delnummer hvis relevant nedenfor. Hvis der er tale om flere varer, skal
kundeservice
bruge billeder af samtlige varer og defekter, det drejer sig om.
Drejer din reklamation sig om et elektronisk produkt bedes du medsende et billede af typeskiltet på
varen, hvor model-, serie- eller PNC-nummer fremgår.
Vær obs på at du skal henvende dig i butikken fra starten med din reklamation, hvis du ønsker en
ombytning.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med møbel
Hvis du oplever problemer med dit møbel, bedes du sende kundeservice en udførlig fejlbeskrivelse og
billeder
eller
video af fejlen (både tæt på og langt fra) samt evt. delnummer hvis relevant via knappen nedenfor.
Hvis der er tale om flere varer, skal du vedhæfte billeder af alle varer og defekter, det drejer sig om.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer din vare
Har du tjekket om din vare passer ind i een af varekategorierne her på siden? Du får nemlig bedst og
hurtigst hjælp til din reklamation, hvis du vælger den rette kategori.
Ønsker du at oprette en reklamation, bedes du sende kundeservice en udførlig fejlbeskrivelse, billeder
eller video af fejl (både tæt på og langt fra) samt evt. delnummer hvis relevant nedenfor.
Hvis der er tale om flere varer, skal kundeservice bruge billeder af samtlige varer og defekter, det
drejer sig
om.
Drejer din reklamation sig om et elektronisk produkt bedes du medsende et billede af typeskiltet på
varen, hvor model-, serie- eller PNC-nummer fremgår.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med et møbel købt via Click&Collect
Ønsker du at reklamere kan du altid medbringe din vare samt kvittering og henvende dig i butikken, hvor
du har
afhentet din ordre.
Alternativt kan du sende kundeservice en udførlig fejlbeskrivelse, billeder eller video af fejl (både tæt
på og
langt fra) samt evt. delnummer nedenfor. Hvis der er tale om flere varer med defekter, skal kundeservice
bruge
billeder af samtlige varer og defekter, det drejer sig om.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med vare til udendørs leg
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du henvende dig direkte i butikken med varen. Husk at
medbringe
kvittering.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med trampolin
Ønsker du at reklamere, kan du altid medbringe din vare samt kvittering og henvende dig i butikken, hvor du har afhentet din ordre.
Alternativt kan du sende kundeservice en udførlig fejlbeskrivelse, billede af samtlige stregkoder på evt. emballage, serie- og batchnumre på varen (sidder ofte på kantmåtten), de dele der er defekte, billede af fejl (både langt fra og tæt på) samt kopi af faktura.
Hvis din henvendelse drejer sig om en Salta trampolin, bedes du yderligere vedhæfte billede af emballage og alle infobokse påtrykt emballagen (ved nye varer) samt billede af label på trampolinen (den er påsyet).
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med vare til udendørs leg
Ønsker du at reklamere, kan du altid medbringe din vare samt kvittering og henvende dig i butikken, hvor du har afhentet din ordre.
Alternativt kan du sende kundeservice en udførlig fejlbeskrivelse, billede af samtlige stregkoder på evt. emballage, serie- og batchnumre på varen (sidder ofte på kantmåtten), de dele der er defekte, billede af fejl (både langt fra og tæt på) samt kopi af faktura.
Hvis din henvendelse drejer sig om en Salta trampolin, bedes du yderligere vedhæfte billede af emballage og alle infobokse påtrykt emballagen (ved nye varer) samt billede af label på trampolinen (den er påsyet).
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med trampolin
Ønsker du at reklamere kan du altid medbringe din vare samt kvittering og henvende dig i butikken, hvor du har afhentet din ordre.
Alternativt kan du sende kundeservice en udførlig fejlbeskrivelse, billeder eller video af fejl (både tæt på og langt fra) samt evt. delnummer hvis relevant nedenfor. Hvis der er tale om flere varer, skal kundeservice bruge billeder af samtlige varer og defekter, det drejer sig om.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med legetøj købt i butik
Hvis du vil reklamere over en vare købt i en af vores butikker, skal du henvende dig fysisk i butikken med varen samt kvittering. Du kan finde deres kontaktinformation
her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Transportskade på legetøj
Hvis din vare er transportskadet, bedes du hurtigst muligt sende os billeder af den beskadigede vare samt emballagen på varen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Playstation
Hvis du oplever problemer med din vare, kan du med fordel gennemføre troubleshooting-guiden på Playstations supportsite
her.
Kan problemet ikke løses og er det købt for max 1 år siden, så vil du automatisk kunne oprette en sag direkte gennem guiden.
Du har også altid mulighed for nedenfor at oprette en supportsag hos vores kundeservice, som kan håndtere sagen for dig, hvis dit produkt er ældre end 1 år.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med din vare
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os en udførlig fejlbeskrivelse og billeder eller video af fejlen (både tæt på langt fra) samt serienummer. Hvis der er tale om flere varer, skal vi bruge billeder og beskrivelse af alle varerne, det drejer sig om.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Transportskade på Playstation
Hvis din vare er transportskadet, bedes du hurtigst muligt sende kundeservice billeder af den beskadigede vare samt emballagen på varen via knappen nedenfor.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Transportskade på din vare
Hvis din vare er transportskadet, bedes du hurtigst muligt sende kundeservice billeder af den beskadigede vare samt emballagen på varen via knappen nedenfor.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på Playstation købt i butik
Hvis du oplever problemer med din vare, kan du med fordel gennemføre troubleshooting-guiden på Playstations supportsite
her.
Hvis du vil reklamere over en vare købt i en af vores butikker, skal du henvende dig fysisk i butikken med varen samt kvittering.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation andet købt i butik
Hvis du vil reklamere over en vare købt i en af vores butikker, skal du henvende dig fysisk i butikken med varen samt kvittering.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med Playstation
Hvis du oplever problemer med din vare, kan du med fordel gennemføre troubleshooting-guiden på Playstations supportsite
her.
Kan problemet ikke løses og er det købt for max 1 år siden, så vil du automatisk kunne oprette en sag direkte gennem guiden.
Du har også altid mulighed for at reklamere i den butik hvor du har afhentet din vare.
Alternativt kan du nedenfor at oprette en supportsag hos vores kundeservice, som kan håndtere sagen for dig, hvis dit produkt er ældre end 1 år. For at sikre dig den hurtigste behandling bedes du altid vedhæfte billeder af samtlige produkter/skader/fejl reklamationen vedrører, billede af typeskilt, notere serienummeret samt opdatere til seneste softwareversion.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Problemer med spil og konsol
Ønsker du at reklamere, kan du altid medbringe din vare samt kvittering og henvende dig i butikken, hvor du har afhentet din ordre.
Alternativt kan du sende kundeservice en udførlig fejlbeskrivelse og billeder eller video af fejlen (både tæt på langt fra) samt serienummer. Hvis der er tale om flere varer, skal de bruge billeder og beskrivelse af alle varerne, det drejer sig om.
Ris/ros til butik