Jeg vil gerne i kontakt med BR.dk
Jeg vil gerne i kontakt med min lokale BR butik
Jeg vil gerne i kontakt med BR.dk
Foretag venligst et valg herunder
Jeg har spørgsmål til et produkt
Jeg vil gerne have hjælp til at lægge en bestilling
Jeg vil gerne have en status på min ordre
Jeg ønsker at annullere en ordre
Jeg ønsker at returnere en vare
Jeg ønsker at anmelde en transportskade
Jeg ønsker at reklamere over fejl og/eller mangler
Henvendelse omkring ordrestatus
Foretag venligst et valg herunder
Manglende Track & Trace nummer
Hvorfor ønsker du at annullere din ordre?
Foretag venligst et valg herunder
Hvorfor ønsker du at returnere?
Foretag venligst et valg herunder
Jeg har modtaget den forkerte vare
Varen levede ikke op til forventninger
Varen passede ikke til mine behov
Spørgsmål til produkter
Foretag venligst et valg herunder
Spørgsmål til produktspecifikationer
Vælg hvordan du ønsker at returnere
Jeg vil gerne i kontakt med min lokale BR butik
Foretag venligst et valg herunder
Jeg har spørgsmål til produkter
Jeg vil gerne reklamere over et køb i min lokale butik
Jeg har feedback angående min lokale butik
Min henvendelse drejer sig om jobsøgning eller andet samarbejde
Min henvendelse drejer sig ikke om noget af det ovenstående
Produktspørgsmål
Foretag venligst et valg herunder
Har I denne vare på lager?
Ønsker til udvalg i vores butikker
Spørgsmål til miljø og ansvarlighed
Reklamation
Foretag venligst et valg herunder
Hvilken type feedback har du til din lokale BR?
Foretag venligst et valg herunder
Klage over hændelse i en af vores butikker
Ros til en af vores butikker
Hvilken type ansøgning drejer din henvendelse sig om?
Foretag venligst et valg herunder
Passer en af følgende årager til din henvendelse?
Foretag venligst et valg herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Har du spørgsmål til et af vores mange produkter?
Sidder du med spørgsmål til et af vores produkter kan vi som regel hjælpe dig hurtigst på chatten
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Hjælp til bestilling
Har du brug for hjælp til at lave en bestilling? Så ræk endelig ud, så vi kan hjælpe dig videre
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Vil du gerne anmelde en transportskade?
Hvis din vare er transportskadet, bedes du sende os en beskrivelse af skaden samt billeder af varen og
emballagen
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ved reklamation af ordre
For at reklamerer over din ordre, bedes du venligst udfylde resten af formularen herunder. For at vi kan hjælpe
dig på bedst mulig vis, er det vigtigt, at du laver en fyldestgørende fejlbeskrivelse. Overvej følgende; Hvordan
og hvornår er fejlen opstået? Er det en konstant fejl, eller fremtræder den kun periodisk (i så fald, kan den
fremprovokeres)? Vi anbefaler altid at der vedhæftes billeder af den pågældende defekt såfremt muligt.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Passer de ovenstående muligheder ikke på din situation?
Så bedes du venligst udfylde formularen herunder eller starte en chat med os
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Hvordan ser jeg lagerstatus i butikkerne?
Ønsker du at finde ud af, om en specifik vare findes i din lokale butik, kan du læse mere om hvordan her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ønsker til udvalg i vores butikker
Har du ønsker til varer til vores sortiment? Så udfyld venligst resten af formularen herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Spørgsmål til miljø og ansvarlighed
I BR og resten af Salling Group går vi meget op i miljøet og en bæredygtig hverdag. Du kan læse meget mere
om vores initiativer her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Status på reparationssag
Vil du gerne have status på din reparationssag, får du hurtigst svar ved at henvende dig i butikken, som har håndteret sagen. Du er dog også velkommen til at starte en chat med os.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg oplever en følgeskade?
En følgeskade kan eksempelvis opstå, hvis en defekt vare ridser dit gulv, eller hvis en vare på anden vis forårsager skade på din ejendom.
Du bedes henvende dig i butikken, hvor varen er købt, med billeder af skaden samt en forklaring af, hvordan den er opstået.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Personskade
Har du en henvendelse angående personskade sket i en lokal butik, skal du henvende dig direkte i den lokale
butik
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Klage over hændelse i en af vores butikker
Vil du klage over en hændelse i en af vores butikker, bedes du henvende dig ude i butikken eller udfylde formularen herunder.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ros til en af vores butikker
Vi elsker ros og feedback! Udfyld venligst formularen herunder, så giver vi det videre til den lokale butik
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Samarbejde
Ønsker du at kontakte din lokale BR angående et samarbejde, bedes du henvende dig ude i deres kundeservice eller udfylde formularen herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jobsøgning
Hvis du vil søge job i BR, skal du ikke sende din ansøgning til BR Kundeservice. Du kan lære mere om hvor
og hvordan du ansøger her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Sponsorat
Drejer din henvendelse sig om sponsorater eller donationer, kan du få mere viden om hvordan du søger her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Praktik
Vil du gerne søge praktik i BR, kan du læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fundet kundevogn
Hvis du har fundet en af vores kundevogne, vil vi meget gerne komme og hente den. Det eneste vi skal bruge fra
dig er den adresse, den befinder sig på
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Mistet bon
Hvis du har mistet din bon, vil vi gerne forsøge at fremsøge den for dig. Vær opmærksom på at vi kun kan
fremsøge bonner, der er maksimalt 3 måneder gamle
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Klub BR
Har du spørgsmål til Klub BR, kan du læse mere om klubben her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Nyhedsbrev
Har du spørgsmål til vores nyhedsbrev, bedes du udfylde formularen herunder.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Min ordre er forsinket
Din ordre kan være forsinket af mange årsager. Har du forsøgt at tjekke status på forsendelsen hos
transportøren via det tilsendte track and trace nummer?
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jeg mangler Track & Trace på min ordre
Hvis du ikke har fundet dit track & trace-nummer, kan du i denne
artikel se, hvordan du finder det, eller du kan kontakte os på vores chat
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jeg mangler information på min ordre
Mangler du information om din ordre, vil vi bede dig om at udfylde resten af formularen herunder eller række ud
til os direkte på chat for hurtigere service
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Lang leveringstid
Oplever du lang leveringstid på din ordre, kan det skyldes typen af produkt eller travlhed. Ræk ud til os på
chat eller telefon herunder, så kan vi hjælpe dig med af få mere information.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Dobbeltbestilling
Hvis du har lavet en dobbeltbestilling, kan vi hurtigst hjælpe dig, hvis du rækker ud på vores chat
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fortrudt købet
Vi kan alle fortryde et køb - udfyld venligst resten af formularen herunder for at starte annullering af din
ordre, eller ræk ud på chat for hurtigere ekspedition
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Send din pakke retur med posten
Du har 365 dages returret, når du handler på BR.dk. Vi gør opmærksom på, at varen skal være ubrugt og i væsentligt samme stand som ved modtagelse, for at vi kan refundere pengene til dig.
Opret retur
Du kan returnere din uåbnede vare købt online ved at sende den retur med posten. Tryk blot på dette link og udfyld ordrenummer samt email, og følg herefter anvisningerne på siden. OBS: Hvis du returnerer elektronik eller elektroniske løbehjul fra Xiaomi bedes du låse produktet op.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Aflever i butik
Hos BR har vi 365 dages returret, såfremt varen er i original og uåbnet emballage. Hvis emballagen på din vare er brudt, kan du desværre ikke returnere den.
Hvis du returnerer en vare, der er beskadiget eller brugt på en måde der i betydelig grad forringer varens værdi, forbeholder vi os ret til at afvise returnering eller fratrække værdiforringelsen fra købsbeløbet.
Hvordan returnerer jeg min vare?
Du kan altid returnere din vare i din nærmeste butik (BR, Bilka, A-Z eller føtex - dog ikke føtex food). Vi hjælper dig naturligvis gerne selv om du har købt din vare i en anden af Salling Groups kæder, men vi kan give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare. Til gengæld er det ligegyldigt, om du har handlet online hos os eller i den fysiske butik.
Du skal blot medbringe din købskvittering sammen med varen, når du vil returnere. Det er altid gratis at returnere i vores butikker.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Få afhentet større varer
Du har 365 dages returret, når du handler på BR.dk. Vi gør opmærksom på, at varen skal være ubrugt og i væsentligt samme stand som ved modtagelse, for at vi kan refundere pengene til dig.
Du kan kontakte os nedenfor, hvis du ønsker at få større varer afhentet.
Du kan se krav og priser på afhentning her.
Ved henvendelse i butikker (og online) bedes du medbringe eller medsende faktura.