Du er altid velkommen til at reklamere over en vare i din lokale BR.
Har du købt varen fysisk ude i en butik, skal du også henvende dig fysisk med reklamationen. Du bestemmer dog helt selv, om du henvender dig i den BR, hvor varen er købt, eller om du tager ud i en anden BR butik.
Det er vigtigt, at du medbringer din kvittering, når du reklamerer ude i butikken.
Du kan læse mere om vores reklamationspolitik på dette link.
Jeg ønsker en status på min reklamationssag
Vidste du, at du kan følge din sag på www.serviceinfo.se ? Indtast blot dit telefonnummer samt det servicenummer, du har fået tilsendt på sms ved oprettelse af sagen.
Behandlingstiden på en reklamationssag oprettet i varehus varierer alt efter fejltype, produkt og løsning. Mangler du yderligere information om din sag, bedes du henvende dig fysisk i det varehus, hvor du har oprettet sagen.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den røde knap under denne artikel.